קבלו מספר יתרונות השכרת אופניים:

  • קודם מתנסים ואחר כך מחליטים

  • התאמה בידי פיזיותרפיסט

  • מחירי היכרות סמליים

  • שירות לבית הלקוח

רכישת אופניים לילד, נער ואף מבוגר, היא לרוב תהליך פשוט ולא בהכרח יקר.  בוחרים את המידה המתאימה, בהתאם לצרכים בוחרים אופני שטח, כביש או עיר ולפי התקציב בוחרים אופני ברזל, אלומיניום או סגסוגת אחרת. בדרך כלל אופציה של השכרת אופנים לבעלי צרכים מיוחדים איננה רלוונטית מאחר והכוונה היא להשתמש באופניים באופן קבוע.

רכישת אופניים לילדים או בוגרים עם צרכים מיוחדים, זה כבר סיפור שונה לגמרי. מאחר וכל אדם בעל צרכים מיוחדים זקוק להתאמות שונות, הרי שחוץ מאשר מידה, אופן השימוש וסוג האופניים, יש לקחת בחשבון גם את מבנה האופניים, סוג המושב, תמיכה לגב במידת הצורך, תמסורת גלגלי השיניים והשרשרת, צורת הכידון וכו'. בשל מורכבות ההתאמה ומורכבות האופניים עצמם, הרי שמחירם של אופנים לבעלי צרכים מיוחדים בהכרח גבוה יותר.

כאשר אנו עומדים בפני החלטה תקציבית משמעותית, רצוי שנדע שההשקעה עומדת להיות משתלמת, ובמקרה זה – שהאופניים יהיו שימושיים.

החלטתם שאתם רוצים אופנים לבעלי מוגבלויות – מה עושים?

האפשרות הראשונה והטריוויאלית ביותר היא כמובן לרכוש אותם. מובן שעדיף שהרכישה תתבצע לאחר התנסות והתאמה של האופניים לצרכיו המיוחדים של המשתמש. אבל לפעמים זה לא מספיק, לפעמים אתם חוששים שתגיעו הביתה עם האופניים ותגלו שמסיבות שונות אתם לא משתמשים בהם: ייתכן שהתנאים הסביבתיים לא מאפשרים זאת, ייתכן שהאחסנה שלהם מסובכת או שמי שאמור להשתמש בהם, פשוט איננו מעוניין לרכב… במקרה כזה, בו יש לכם ספקות לגבי רכישת האופניים, ניתנת לכם כעת הזדמנות של השכרת אופניים או תלת אופן לבעלי צרכים מיוחדים, לטווח קצר של מספר ימים.

השכרת אופנים לבעלי צרכים מיוחדים – זה משתלם

עלות בסיסית של השכרת אופנים לבעלי צרכים מיוחדים היא 50 ₪ ליום, במידה ואתם מעוניינים בהובלת האופניים אליכם, עלות שירות זה 150 ₪.  אם תחליטו בתום תקופת ההשכרה שאתם מעוניינים באופניים, מחיר ההשכרה וההובלה יקוזז ממחיר האופניים שתרכשו.

במהלך תקופת ההשכרה תוכלו לבדוק עד כמה רכישה כזאת פרקטית עבורכם: האם תנאי האחסון נוחים, האם תוואי השטח באזור המגורים שלכם מתאים לרכיבה, האם האופניים הספציפיים נותנים מענה הולם לצרכים שלכם והאם המשתמש אכן מעוניין לרכב ומשפר את היכולת והמיומנות שלו.

למי זה טוב?

השכרת אופנים לבעלי צרכים מיוחדים יכולה להתאים לאנשים רבים ולסייע להם להחליט אם הם מעוניינים לרכוש אופניים לנכים לצורך שימוש ותרגול קבוע. אולם ייתכן שבמקרים מסוימים התנסות במהלך ימים ספורים, לא תיתן תמונה נכונה לגבי יכולת הרכיבה של המשתמש. מצבים אילו נפוצים בעיקר כאשר מדובר בילדים עם קשיי הסתגלות כגון אוטיזם או מגבלות מנטליות וקוגנטיביות – ילדים אילו זקוקים לתקופה ארוכה יותר של הסתגלות. גם ילדים ובני נוער עם נכויות מוטוריות עלולים שלא להראות את הפוטנציאל שלהם בתוך זמן קצר ורק לאחר תרגול של מספר שבועות ואפילו חודשים של יתחילו להראות שיפור במיומנות הרכיבה.

מתי כדאי להשכיר אופניים?

אם החלטתם ללכת על האופציה של השכרת אופניים לנכים, מומלץ לעשות זאת לקראת מועד בו תהיו פנויים למשך מספר ימים ושימוש בהם. רוב הבוחרים באופציה זאת מעדיפים את תקופת החגים: ראש השנה, יום כיפור וסוכות, או פסח, שכן אז זאת גם הזדמנות לשלב את הילד עם הצרכים המיוחדים בפעילויות הפנאי של כל המשפחה. חשוב לזכור שכמות האופניים להשכרה מוגבלת ואם אתם מעוניינים בהשכרת אופניים לתקופת החגים, כדאי לכם לשריין לעצמכם זוג מבעוד מועד. לאחר מספר ימים של שימוש תהיה לכם תמונה די ברורה של הצרכים שלכם ובמידה ותחליטו לרכוש אופניים או תלת אופן עם התאמות מיוחדות, תדעו בדיוק מה אתם צריכים.

יום כיפור מתקרב? אם אתם רוצים אופניים או תלת אופן לנכה או בעל צרכים מיוחדים ועדיין מתלבטים – השכרת אופניים מיוחדים זה בדיוק הפתרון בשבילכם! צרו קשר עכשיו במספר 052-3322724 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם, עם פתרונות השכרת אופנים לבעלי צרכים מיוחדים.